5 клас

             Завдання з французької мови на період карантину

                                 для 5-А, 5-В класів


13.05.2020 р.   (д/з)
Тема: Підготовка до контрольної роботи
 1) Прочитати та переписати  в словник текст «Mon repas» (див. блог учителя або Гугл‒клас).

 2) Перекласти письмово текст «Mon repas», зробити скрін цього завдання та відправити в Гугл‒клас або на мою ел.адресу: inna.sytnik@ukr.net (вказати клас й своє прізвище).

                                                      Mon repas                                            
Il y a quatre types de repas: le petit déjeuner, le déjeuner, le goûter, le dîner.
Au petit déjeuner je prends des céréales avec du lait.
Au déjeuner je prends de la soupe, des pommes de terre avec de la viande.
Au goûter je prends du yaourt avec des croissants.
Au dîner je prends des tartines avec du beurre et du fromage.
       Bon appétit !

Vocabulaire:
le petit déjeuner сніданок
 le déjeuner обід
 le goûter полднік
 le dîner ‒ вечеря

je prends я їм 





СЕМЕСТРОВІ К.Р. ФРАНЦУЗЬКА МОВА

5-А

12.05
. Читання (текст буде на блозі та в гугл-класі, тест до нього буде відкрито о 10.00 та закрито об 11.30)

13.05. Аудіювання (текст‒аудіофайл та тест до нього буде в гугл-класі відкрито о 10.00 та закрито об 11.30)

2
1.05. Письмо (тест буде на блозі та в гугл-класі відкрито о 10.00 та закрито об 11.30 )

Говоріння аудіофайл та текст до нього є на блозі та в гугл-класі (ви вчите текст, записуєте на відео та відправляєте мені на пошту: inna.sytnik@ukr.net) до 23.05.


(Всі питання ‒ кому що пересдати, продовжити та ін.‒ вирішимо в індивідуальному порядку)



5-В

12.05
. Читання (текст буде на блозі та в гугл-класі, тест до нього буде відкрито о 13.00 та закрито о 14.30)

13.05. Аудіювання (текст‒аудіофайл та тест до нього буде в гугл-класі відкрито об 11.00 та закрито о 12.30)

2
2.05. Письмо (тест буде на блозі та в гугл-класі відкрито о 10.00 та закрито об 11.30 )

Говоріння аудіофайл та текст до нього є на блозі та в гугл-класі (ви вчите текст, записуєте на відео та відправляєте мені на пошту: inna.sytnik@ukr.net) до 23.05.

(Всі питання ‒ кому що пересдати, продовжити та ін.‒ вирішимо в індивідуальному порядку)


11.05.2020 р.
Тема: «Ma famille. Les repas»  («Моя сім’я. Їжа»)
1) Повторити слова з теми  «Ma famille»  («Моя сім’я») за допомогою відеоуроку:
2) Повторити слова з теми  «Les repas»  («Їжа») за допомогою відеоуроку:
3) Записати в словник (розділ «Граматика») та вивчити дієвідмінювання дієслова «aimer» au Présent («любити» в теперішньому часі):

aimer любити
J`aime ‒ я люблю
Tu aimes  ти любиш
Il, elle aime  він, вона любить
Nous aimons   ми любимо
Vous aimez   ви любите
Ils aiment   вони (хлопці) люблять
Elles aiment   вони (дівчата) люблять

Ех.:   J`aime manger de la soupe. Я люблю їсти суп.
         Vous aimez manger du fromage. Ви любите їсти сир.

4) Виконати тестове завдання за посиланням:



06.05.2020 р.
Тема: «Mon arbre de famille» − «Моє сімейне дерево»
Творче завдання:
1) Записати в словник та вивчити нові слова:
 - C`est moi. – Це я.
 - ma – моя  (ex.: ma– моя мама,
                          ma tante – моя тітка)
-mon –мій (ex.: mon père – мій батько,
                         mon oncle – мій дядько)

2) Намалювати на листі формата А-4 малюнок - «Моє сімейне дерево». Назва малюнка: «Mon arbre de famille». Далі намалювати себе та підписати: C`est moi. Далі: намалювати свою маму та підписати: Ma mère Anne. і т.д.
За приклад можна взяти малюнок на стор.61 підручника ( а можна і свій варіант).

3) Всі завдання відсилати в Гугл-клас.
Малюнки зберігайте, будь ласка, до закінчення карантину!




04.05.2020 p.
Тема: «Ma famille»  («Моя сім’я»)
1) Повторити слова з теми  «Ma famille»  («Моя сім’я») за допомогою відеоуроку:

2) Записати в словник та вивчити слова:
le mari – чоловік
la femme – 1.жінка 2.дружина
C`est qui? – Це хто?
C`est le cousin de Léo – Це двоюрідний брат (кузен) Лео.
C`est la cousine d`Anne. – Це двоюрідна сестра (кузина) Анни.
C`est la femme de Serge. – Це дружина Сергія.
( ! прийменник de вказує на приналежність когось до когось або чогось)

3) Виконати тестове завдання за посиланням:







29.04.2020 р.
Тема: «Ma famille»  («Моя сім'я»)
1) Повторити слова з теми  «Ma famille»  («Моя сім'я»).
2) Виконати тестове завдання за посиланням:




27.04.2020 р.

Тема «Моя сім'я»

1) Записати в словник та вивчити нові слова:
«Ma famille» ‒ «Моя сім'я»
la mère - мати
le père - батько
les parents - батьки
la grand‒mère - бабуся
le grand‒père - дідусь
les grands‒parents - дідусь та бабуся (разом)
l`oncle - дядько
la tante - тітка
le fils - син
la fille - донька
le frère - брат
la sœur - сестра
les enfants - діти
le cousin - кузен (двоюрідний брат)
la cousine - кузина (двоюрідна сестра)

2) Перегляньте, будь ласка, відеоурок за цією темою, щоб краще запам'ятати слова:



Тема: "Культурні традиції"

11.03.2020 р.
1) ех.1А р.18 ( слова під картинками - записати в словник, перекласти письмово самостійно);
2) Подивіться та спробуйте вивчити цю веселу лічилочку!
https://www.youtube.com/watch?v=_-Wpjz5fTzg



16.03.2020 р. - записати в словник та вивчити дні тижня:
lundi - понеділок
mardi - вівторок
mercredi - середа
jeudi - четвер
vendredi - п'ятниця
samedi - субота
dimanche - неділя
https://www.youtube.com/watch?v=bB50HpwMhyk




18.03.2020 р. - записати в словник та вивчити цифри 1-12:
un - 1
deux - 2
trois - 3
quatre - 4
cinq - 5
six - 6
sept - 7
huit - 8
neuf - 9
dix - 10
onze - 11
douze - 12
https://www.youtube.com/watch?v=L7xq6q9WASQ



23.03.2020 р. 
1.Повторити цифри 1-12.
https://www.youtube.com/watch?v=L7xq6q9WASQ
(відеоурок)
2.Повторити дні тижня.
https://www.youtube.com/watch?v=bB50HpwMhyk
(відеоурок)




01.04.2020 р.
1.Зробити скрін попереднього письмового дом.завдання (за 11.03.20 р. - ех. 1А р.18)                   та відправити на мою ел.адресу: inna.sytnik@ukr.net (вказати клас й своє прізвище).

2. Повторити дні тижня усно https://www.youtube.com/watch?v=bB50HpwMhyk та цифри 1-12 усно https://www.youtube.com/watch?v=L7xq6q9WASQ.

3.Записати в словник та вивчити фрази:
 - Quel jour sommes-nous aujourd`hui?   (Який сьогодні день?)
- Aujourd`hui nous sommes lundi.  (Сьогодні - понеділок).

 - Quelle date sommes-nous aujourd`hui?   (Яка сьогодні дата?)
- Aujourd`hui nous sommes le deux janvier.  (Сьогодні - 2 січня).

 Запам'ятайте!    У французькій мові порядкові числівники (другий, третій, п'ятий), які потрібні для написання дати, мають таку саму форму, як і кількісні числівники.

Напр.: le deux janvier - 2 січня
            le cinq avril - 5 квітня

але:  є виняток (лише один!):
         un - premier (один - перше)

Напр.: le premier avril -1 квітня
            le premier mai - 1 травня

4.Перекласти письмово, зробити скрін цього завдання та відправити на мою ел.адресу: inna.sytnik@ukr.net (вказати клас й своє прізвище):

1) Який сьогодні день? - Сьогодні вівторок.
2) Який сьогодні день? - Сьогодні субота.
3) Яка сьогодні дата? - Сьогодні 6 червня.
4) Яка сьогодні дата? - Сьогодні 2 лютого.




06.04.2020 р.
Творче завдання:
Намалювати на листі формата А-4 малюнок - карту Франції із зображеннями символів, які притаманні різним районам (провінціям) цієї країни (Ейфелева вежа, круасан, багет, парфуми тощо). За приклад можна взяти малюнок на стор.17 підручника ( а можна і свій варіант), зробити скрін цього малюнка та відправити на мою ел.адресу: inna.sytnik@ukr.net (вказати клас й своє прізвище).




08.04.2020 р.
Контрольна робота з теми. 
Виконати письмово контр.роботу, зробити скрін контр.роботи та відправити на мою ел.адресу: inna.sytnik@ukr.net (вказати клас й своє прізвище).
1). Перекладіть українською мовою:
     1. une carte
     2. une conservatoire
     3. la musique
     4. une photo
     5. la polyclinique
     6. la médecine
     7. la température
     8. la saison
2) Спишіть, з'єднайте відповідні символи та райони/міста Франції:
     la Tour Eiffel                   la Provence
     l'Airbus                            l'Alsace
     un parfum                        Paris
     une tarte flambée            Toulouse
3)Перекладіть французькою мовою:
     1. Сьогодні 12 березня.
     2. Сьогодні четвер.
     3. Сьогодні 1 вересня.
     4. Сьогодні неділя.




                   Тема «Традиції моєї родини»

13.04.2020 р.
Тема: «Їжа. Частковий артикль»

1) Записати в словник та вивчити нові слова з теми:

Les repas. -  Їжа.
du sucre - цукор
du lait - молоко
du thé - чай
du café - кава
de la viande - м'ясо
de la salade - салат
du pain - хліб
du beurre - масло (вершкове)
du chocolat - шоколад
du poisson - риба
du fromage - сир
de la soupe - суп
du saucisson - ковбаса
de la confiture - варення
des céréales - хлоп'я
du jus - сік
de l`eau - вода



2)  Граматична тема «L`article partitif»«Частковий артикль»
(записати нову тему в словник, в розділ «Граматика»).

                                            L`article partitif.  - Частковий артикль.
1. Частковий артикль вживається перед незлічувальними іменниками (ті, які не можна порахувати):
Ех: du lait - молоко
      du sucre - цукор
2. Частковий артикль може бути:
       -чоловічого роду (du café)
       -жіночого роду (de la viande)
      - чол. або жін.роду перед словом, яке починається з голосної (de l`eau)
       -множини (des céréales)





15.04.2020 р.
Тема: «Їжа. Частковий артикль»

1) Повторити слова за темою «Їжа»  (в словнику та за допомогою перегляду відеоуроку: https://www.youtube.com/watch?v=ztRRuv_VY6w)

2) Записати в словник та вивчити нові слова з теми:

- J`aime manger ... - Я люблю їсти ...
- Je n'aime pas manger ... - Я не люблю їсти ...



22.04.2020 р.
Тема: «Їжа. Частковий артикль»

1) Повторити слова за темою «Їжа»  (в словнику та за допомогою перегляду відеоуроку: https://www.youtube.com/watch?v=ztRRuv_VY6w)

2) Творче завдання:

- розділити  аркуш формату А-4 на дві половини;
- на одній намалювати їжу, яку ви любите їсти та підписати, що саме ви любите їсти :
Ех: J`aime manger du chocolat, du pain ... (Я люблю їсти шоколад, хліб ...),
а на другій половині намалювите те, що ви не любите їсти та підписати:
Ex: Je n`aime pas manger de la soupe, de la confiture ... (Я не люблю їсти суп. варення ...);
- всі завдання відсилати в гугл-клас.
Малюнки зберігайте, будь ласка, до закінчення карантину!



















Комментариев нет:

Отправить комментарий