Французька
мова як перша іноземна мова
Клас
|
Тема, розділ
|
Зміст зауваження
|
Пропозиції
|
1
|
Програма складена з урахуванням вікових і психологічних особливостей
дітей шестирічного віку, доцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для
розвитку мовленнєвих компетенцій. Не
потрібно вносити ніяких змін.
|
||
2
|
«Тематика ситуативного
спілкування»
1. Тема «Відпочинок і дозвілля»
2. Тема «Свята і традиції»
|
1. Вилучити слово «Дозвілля»
2. Вилучити слово «традиції»
|
|
2
|
«Лінгвістична компетенція»
Лексична
|
Вилучити «Меблі в класній кімнаті»
|
|
2
|
Граматична
|
Вилучити «Займенник: вказівні
(з іменниками), особові присвійні.
Залишити «Займенник:особові»
|
|
3
|
Тема «Природа і навколишнє середовище»
|
Вилучити «… і навколишнє середовище»
Залишити «Природа»
|
|
4
|
Засоби вираження
|
Оскільки ще не вивчався граматичний час Passé composé, ці модельні фрази є
недоцільними
|
Вилучити
– Où es-tu allé ?
– Quand tu y es allé ?
– c’était
– As-tu aimé ?
– Oui, j’ai beaucoup aimé.
– Non, je n’ai pas aimé du
tout.
|
4
|
«Лінгвістична компетенція»
Лексична
|
Вилучити
Покупки
Дикі та свійські тварини
|
|
4
|
Граматична компетенція
|
Зробити такі зміни
Прикметник: ступені порівняння,
присвійні, вказівні
Займенники: особові
|
|
5
|
Програма складена з урахуванням вікових і психологічних особливостей
дітей 10 років, доцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
6
|
«Лінгвістична компетенція»
Граматична
|
Вилучити
– займенники y, en
|
|
7
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
8
|
«Лінгвістична компетенція»
Граматична
|
Вилучити
– минулий час (passé simple) рецептивний рівень
Там, де відносні займенники – вилучити formescomposées
|
|
9
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
10
(рівень ст.)
|
Програмадоцільно збалансована з метою досягнення рівня В1.
Не потрібно вносити ніяких
змін.
|
||
11
(рівень ст.)
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Вилучити тему «Людина і довкілля»
|
|
11
(рівень ст.)
|
Граматична компетенція
|
Даний граматичний матеріал вивчається раніше. Відбулися зміни у значенні
даного граматичного явища
|
Вилучити «Найближчий майбутній час»
|
10
(академічний рівень)
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Вилучити тему «Наука і технічний прогрес»
|
|
11
(академічний рівень)
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Вилучити тему «Людина і довкілля»
|
|
11
(академічний рівень)
|
Граматична компетенція
|
Даний граматичний матеріал вивчається раніше. Відбулися зміни у значенні
даного граматичного явища
|
Вилучити «Найближчий майбутній час»
|
Загальноосвітні
навчальні заклади
Французька
мова як друга іноземна мова
5
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
6
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
7
|
Слід зазначити, що кількість тем у порівнянні з першою іноземною мовою
значно зросла (з першої іноземної мови пропонуються 8 тем, а з другої – аж
11!).
|
Залишити
Я, моя сім’я, друзі (зовнішність, риси
характеру)
Мої захоплення (література)
Повсякденні турботи (домашні роботи)
Подорож (шкільний обмін)
Франція і франкофонія
Україна (моє місто, мій регіон)
Шкільне життя (позакласні заходи)
|
|
8
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити
ніяких змін.
|
||
9
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
Спеціалізовані
навчальні заклади
Французька
мова
Клас
|
Тема, розділ
|
Зміст зауваження
|
Пропозиції
|
1
|
«Лінгвістична компетенція»
Лексична
|
Вилучити
Природні явища
|
|
2
|
Засоби вираження
|
Вилучити
Quelles villes as-tu
visité ?
|
|
3
|
«Засоби вираження»
|
Вилучити
Jesuisperdu.
|
|
4
|
«Лінгвістична компетенція»
Лексична
|
Вилучити
Покупки
|
Вилучити
Покупки
|
5
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Велика Британія (тричі) – замінити на Франція
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
|
6
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
7
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
8
|
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку
мовленнєвих компетенцій. Не потрібно
вносити ніяких змін.
|
||
9
|
«Лінгвістична компетенція»
Граматична
|
Вилучити
– lesnomsdegroupe
|
|
10
(профільний рівень)
|
Граматична компетенція
|
Нерівномірна наявність граматичного матеріалу в 10 і 11 класах
|
Вилучити
La nominalisation des adjectifs
Le passé récent
Les quantificateurs
Subjonctif présent
Conditionnel présent
|
11
(профільний рівень)
|
Граматична компетенція
|
Додати
Subjonctif présent
Conditionnel présent
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий