МО по французскому языку

Загальноосвітні навчальні заклади
Французька мова як перша іноземна мова

Клас
Тема, розділ
Зміст зауваження
Пропозиції
1


Програма складена з урахуванням вікових і психологічних особливостей дітей шестирічного віку, доцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

2
«Тематика ситуативного спілкування»
1. Тема «Відпочинок і дозвілля»
2. Тема «Свята і традиції»



1. Вилучити слово «Дозвілля»






2. Вилучити слово «традиції»

2
«Лінгвістична компетенція»
Лексична



Вилучити «Меблі в класній кімнаті»

2
Граматична


Вилучити «Займенник: вказівні (з іменниками), особові присвійні.

Залишити «Займенник:особові»


3
Тема «Природа і навколишнє середовище»


Вилучити «… і навколишнє середовище»

Залишити «Природа»

4
Засоби вираження

Оскільки ще не вивчався граматичний час Passé composé, ці модельні фрази є недоцільними
Вилучити
Où es-tu allé ?
– Quand tu y es allé ?
– c’était
– As-tu aimé ?
– Oui, j’ai beaucoup aimé.
– Non, je n’ai pas aimé du tout.


4
«Лінгвістична компетенція»
Лексична



Вилучити

Покупки
Дикі та свійські тварини

4
Граматична компетенція


Зробити такі зміни
Прикметник: ступені порівняння, присвійні, вказівні

Займенники: особові


5


Програма складена з урахуванням вікових і психологічних особливостей дітей 10 років, доцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

6
«Лінгвістична компетенція»
Граматична


Вилучити
– займенники y, en

7



Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

8
«Лінгвістична компетенція»
Граматична


Вилучити
– минулий час (passé simple) рецептивний рівень

Там, де відносні займенники – вилучити formescomposées

9


Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.


10
(рівень ст.)


Програмадоцільно збалансована з метою досягнення рівня В1.
Не потрібно вносити ніяких змін.


11
(рівень ст.)
Тематика ситуативного спілкування


Вилучити тему «Людина і довкілля»
11
(рівень ст.)
Граматична компетенція
Даний граматичний матеріал вивчається раніше. Відбулися зміни у значенні даного граматичного явища
Вилучити «Найближчий майбутній час»
10
(академічний рівень)
Тематика ситуативного спілкування


Вилучити тему «Наука і технічний прогрес»
11
(академічний рівень)
Тематика ситуативного спілкування


Вилучити тему «Людина і довкілля»
11
(академічний рівень)
Граматична компетенція
Даний граматичний матеріал вивчається раніше. Відбулися зміни у значенні даного граматичного явища
Вилучити «Найближчий майбутній час»

Загальноосвітні навчальні заклади
Французька мова як друга іноземна мова

5


Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.


6


Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

7

Слід зазначити, що кількість тем у порівнянні з першою іноземною мовою значно зросла (з першої іноземної мови пропонуються 8 тем, а з другої – аж 11!).

Залишити
Я, моя сім’я, друзі (зовнішність, риси характеру)
Мої захоплення (література)
Повсякденні турботи (домашні роботи)
Подорож (шкільний обмін)
Франція і франкофонія
Україна (моє місто, мій регіон)
Шкільне життя (позакласні заходи)


8


Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.



9


Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.



Спеціалізовані навчальні заклади
Французька мова


Клас
Тема, розділ
Зміст зауваження
Пропозиції
1
«Лінгвістична компетенція»
Лексична


Вилучити
Природні явища

2
Засоби вираження

Вилучити
Quelles villes as-tu visité ?


3
«Засоби вираження»




Вилучити
Jesuisperdu.

4
«Лінгвістична компетенція»
Лексична

Вилучити
Покупки


Вилучити
Покупки





5
Тематика ситуативного спілкування


Велика Британія (тричі) – замінити на Франція
Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

6




Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

7


Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

8


Програмадоцільно збалансована, містить мінімальні вимоги для розвитку мовленнєвих компетенцій. Не потрібно вносити ніяких змін.

9
«Лінгвістична компетенція»
Граматична

Вилучити
lesnomsdegroupe

10
(профільний рівень)
Граматична компетенція
Нерівномірна наявність граматичного матеріалу в 10 і 11 класах
Вилучити
La nominalisation des adjectifs
Le passé récent
Les quantificateurs
Subjonctif présent
Conditionnel présent

11
(профільний рівень)
Граматична компетенція

Додати
Subjonctif présent
Conditionnel présent

Комментариев нет:

Отправить комментарий